Výkup

Provádíme celoroční výkup včelího medu, vosku, propolisu, pylu a zajišťujeme výměnu mezistěn.

Ceny zde.



Ochodní podmínky

 

 

1.) Identifikace provozovatele e-shopu (dále poskytovatel)


VČELBAL s.r.o.

Železnobrodská 9/14

Chvalíkovice 747 06

Česká republika



IČO: 28607589

DIČ: CZ28607589

 

provozovna:

prodejna VČELA

Na Rybníčku 24

746 01 OPAVA

 

otevírací doba:

po:   8 - 17
út:   8 - 17
st:   8 - 17
čt:   8 - 17
pá:   8 - 17
so:   8 - 11

 

 

 

2.) Charakteristika zboží a povaha služeb

Vzhledem k různorodosti zboží je u každého produktu popis složení a funkce. V případě neúplnosti popisu je poskytovatel ochotný poskytnout kupujícímu doplňkové informace.



3.) Ceny zboží

Každý produkt má při svém popisu definovanou cenu včetně DPH.  Ceny jsou konečné a neobsahují náklady na dopravu.



4.) Náklady na dopravu

Náklady na dopravu jsou závislé od vybraného způsobu dodání. Kupující si může vybrat způsob dodání:

  • Osobní odběr (žádné náklady na dopravu)
  • Doprava Českou poštou (záleží na množství, vzdálenosti dopravy a ceníku dopravce)

 

Při osobním odběru na prodejně se poštovné neúčtuje a platba je hotově nebo kartou.

Náklady na dopravu budou vyčísleny na faktuře dle váhy a velikosti zásilky.

Kupující bude informován o konečné ceně i s dopravou ještě před ukončením objednávky.



5.) Způsoby platby

Možnosti platby jsou dobírka a hotovost. Na prodejně je možné platit platební kartou.



6.) Doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti

V případě změny cen zboží se kupujícímu po řádném vyplnění objednávky výsledná částka k úhradě nemění. Pokud Vámi objednané zboží již nebudeme mít, budeme Vás informovat emailem nebo telefonicky.



7.) Poučení o právu odstoupení (reklamace)

Kupující má právo zboží vrátit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v původním stavu, neopotřebené. Kupující musí před zasláním zboží informovat poskytovatele a dodat mu číslo účtu pro vrácení částky, kterou kupující zaplatil za zboží. Poskytovatel sdělí kupujícímu adresu pro zpětné zaslání zboží. Po přijetí zboží v původním stavu (mimo obal zboží) od kupujícího provede poskytovatel do 2 pracovních dnů platbu ve prospěch účtu kupujícího. Náklady na dopravu se kupujícímu vrací pouze v případě, že chyba byla na straně prodávajícího.

Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@vcelbal.cz.

V případě reklamace zboží, kupující zašle reklamované zboží poskytovateli, který má na vyřešení reklamace 30 dní. Kupující stručně popíše závadu a příloží své kontaktní údaje. Zboží lze reklamovat třikrát, pak kupujícímu vzniká nárok na vrácení zboží.

8.) Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@vcelbal.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9.) Mimosoudní vyrovnání

Případné spory Výrobního podniku Ještěd, s.r.o. a kupujícího lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak VČELBAL s.r.o. doporučuje kupujícímu nejdříve využít vyřešení nastalé situace dohodou obou stran, a to písemně na adresu nebo e-mailem info@vcelbal.cz

Podle Zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


10.) Další ustanovení

Další ustanovení se řídí občanským zákoníkem. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky. Vzhledem k jednorázovému odběru zboží a všeobecným nadřazeným podmínkám v občanském zákoníku není poskytovatel povinný informovat kupujícího o změně podmínek.

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. 

 

Ve Chvalíkovicích 1.11.2019