Výkup

Provádíme celoroční výkup včelího medu, vosku, propolisu, pylu a zajišťujeme výměnu mezistěn.

Ceny zde.



Ochodní podmínky

 

 

1.) Identifikace provozovatele e-shopu (dále poskytovatel)


VČELBAL s.r.o.

Železnobrodská 9/14

Chvalíkovice 747 06

Česká republika



IČO: 28907589

DIČ: CZ28607589


provozovna:

prodejna VČELA

Na Rybníčku 24

746 01 OPAVA


otevírací doba:

po: 8 - 17
út: 8 - 17
st: 8 - 17
čt: 8 - 17
pá: 8 - 17
so:
8 - 11

 

 

 

2.) Charakteristika zboží a povaha služeb

Vzhledem k různorodosti zboží je u každého produktu popis složení a funkce. V případě neúplnosti popisu je poskytovatel ochotný poskytnout kupujícímu doplňkové informace.



3.) Ceny zboží

Každý produkt má při svém popisu definovanou cenu včetně DPH.  Ceny jsou konečné a neobsahují náklady na dopravu.



4.) Náklady na dopravu

Náklady na dopravu jsou závislé od vybraného způsobu dodání. Kupující si může vybrat způsob dodání:

  • Osobní odběr (žádné náklady na dopravu)
  • Doprava Českou poštou (záleží na množství, vzdálenosti dopravy a ceníku dopravce)

 

Při osobním odběru na prodejně se poštovné neúčtuje a platba je hotově nebo kartou.

Náklady na dopravu budou vyčísleny na faktuře dle váhy a velikosti zásilky.

Kupující bude informován o konečné ceně i s dopravou ještě před ukončením objednávky.



5.) Způsoby platby

Možnosti platby jsou dobírka a hotovost. Na prodejně je možné platit platební kartou.



6.) Doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti

V případě změny cen zboží se kupujícímu po řádném vyplnění objednávky výsledná částka k úhradě nemění. Pokud Vámi objednané zboží již nebudeme mít, budeme Vás informovat emailem nebo telefonicky.



7.) Poučení o právu odstoupení (reklamace)

Kupující má právo zboží vrátit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 10 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v původním stavu, neopotřebené. Kupující musí před zasláním zboží informovat poskytovatele a dodat mu číslo účtu pro vrácení částky, kterou kupující zaplatil za zboží. Poskytovatel sdělí kupujícímu adresu pro zpětné zaslání zboží. Po přijetí zboží v původním stavu (mimo obal zboží) od kupujícího provede poskytovatel do 2 pracovních dnů platbu ve prospěch účtu kupujícího. Náklady na dopravu se kupujícímu vrací pouze v případě, že chyba byla na straně prodávajícího.

V případě reklamace zboží, kupující zašle reklamované zboží poskytovateli, který má na vyřešení reklamace 30 dní. Kupující stručně popíše závadu a příloží své kontaktní údaje. Zboží lze reklamovat třikrát, pak kupujícímu vzniká nárok na vrácení zboží.

 


8.) Další ustanovení

Další ustanovení se řídí občanským zákoníkem. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky. Vzhledem k jednorázovému odběru zboží a všeobecným nadřazeným podmínkám v občanském zákoníku není poskytovatel povinný informovat kupujícího o změně podmínek.